GLS problematické služby

Spolehlivost, kvalita, pružnost. Během spolupráce se společností GLS se však zákazník setká s naprostým opakem. Je možné, aby kurýrní služba způsobila škodu za statisíce?

Nespolehlivost, neplnění nabízených služeb, nekomunikace se zákazníky až přímá ignorace. Nepříjemná realita, do níž je klient vtažen, využije-li GLS kurýrní služby.

GLS kurýrní služba

Evropská společnost GLS, neboli General Logistics Systems, byla založena roku 2005 a její specializací je přeprava zásilek. Jedná se jak o přepravu vnitrostátní, tak exportní.GLS CZ se zaměřuje především na přepravu 24 hodinovou, což znamená doručení zásilky (balíku) následující pracovní den.

Služba Dokumenty zpět - nefunguje

Služba Dokumenty zpět je využívána zejména při přepravě smluv. Jakmile kurýr dokumenty dopraví příjemci, ten je potvrdí a zašle zpět odesílateli. Dokumenty, jež jsou zaslány na základě služby Dokumenty zpět, musí být označeny speciální etiketou.

Počáteční komunikace s GLS kurýrní službou

Na základě potřeby přepravy dokumentů jsme se rozhodli spolupracovat s GLS ****Ostrava. Počáteční komunikace s obchodním zástupcem GLS, panem Martinem Čáslavským, byla bezproblémová.

Obchodní zástupce Martin Čáslavský nezvedá telefon

Po zjištění, že zásilky, které jsme prostřednictvím GLS dopravy odeslali, mnohým příjemcům nebyly dodány a doteď není o jejich existenci nic známo, s námi přestal pan Martin Čáslavský komunikovat.

Ztracené zásilky za 300.000Kč - GLS NEREAGUJE

Reklamaci jsme tedy odeslali písemnou formou na sídlo společnosti GLS. Opět bez odezvy.

V GLS nezvedají telefony

Následně jsme se obrátili na infolinku pro upomínky, kde jsme hovořili se slečnou Tonerovou.

Při reklamaci se nedovoláte

Slečna Tonerová nám předala telefonní kontakt na jistého pana Smíška, který má na starost právě reklamace. Pan Smíšek rovněž nekomunikuje.

GLS sledování zásilek

Snažili jsme se využít službu GLS sledování zásilek. Zjistili jsme, že je služba naprosto nepřehledná a údaje v ní nejsou pravdivé.

Celková škoda vzrostla na 500.000Kč

Nejen, že kurýrní služba GLS neplní svou stěžejní funkci – přepravu zásilek, ale pravděpodobně zaměstnává také silně neprofesionální dopravce, kteří svým chováním nejsou kompetentní k výkonu kurýrní činnosti. Při zasílání dokumentů (smluv) příjemcům (viz. služba Dokumenty zpět) například dopravce nevyžadoval po příjemci potvrzení dokumentů apod****.

Inkasní společnost

Jediná komunikace se společností GLS je v podobě upomínek, které zasílají včas. Následně bez odkladu předávají faktury vymahačské inkasní firmě, i přes výhrady reklamace.

GLS CZ u soudu

GLS přepravaspolečnost Future Business a.s., značně poškodila. Bývalý klient připravuje žalobu.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id177 (119)


Diskuze a zkušenosti

Petr Novotný | 20.03.2012 14:40
GLS doprava - hrozné zkušnosti Z GLS dopravní službou máme také jen nejhorší zkušenosti. Už nikdy více.

Ondrus | 23.03.2012 14:44
GLS přeprava Jak tak čtu všude na internetu tak GLS nikdy!!!

nikdy | 25.03.2012 11:14
Sledování zásilek GLS zkušenost tak problem s nimi mam i ja,a to jsem musela patrat kdo balik ma nastarost,jelikoz byl odeslan z anglie....a firma si ho 5dni drzi v depu,a presne se mi stalo co te pani,nikdo neprijel i kdyz ve sledovani byla zapsana navsteva 2x a byla jsem doma...opravdu firma nezodpovedna,nebo spis si neumi udelat poradek s ridici...nespolehliva

Aplemen | 25.03.2012 21:05
GLS stížnost Dnes mi na přechodu pro chodce, už u konce přechodu, nechtěl dát řidič dodávky přednost. Dobrzdil to, ale začal na mě najíždět dodávkou, gestikulovat a pokřikovat. Kousek od přechodu jsem mu ukázal prostředník. Vystoupil, pokřikoval, pak odjel. Objel ulici, tam vyskočil z dodávky a před lidma mě hodil na zaparkované auto, držel mě a vyhrožoval. Takže ráno chci zavolat na GLS a stěžovat si. Moje firma rozjíždí eshopy, a tím chci i argumentovat, že pokud zaměstnávají takové agresory, tak určitě nebudeme využívat jejich služeb a ani to nebudeme radit našim zákazníkům a partnerům. Každý máme starosti a špatný den, ale chovat se takhle??

Kopretina černá | 27.03.2012 11:16
GLS doprava fuj!!! Ahoj, před několika dny jsem si v jednom kreativním e-shopu objednala několik věciček , jako způsob přepravy jsem zvolila bohužel GLS Bohužel - z e-shopu mi v pondělí napsali, že je balík odeslán a že ho mám očekávat v úterý. Do dnešního dne zásilka nedorazila /sleduji ji na stránkách GLS on-line, včera už byla u kurýra, potom se prý kvůli nedostatku času na doručení vrátila zpět na depo/, psala jsem jim i e-mail... A výsledek? Nic. Mrzí mne to, fakt jsem se na ty věcičky těšila. Jsem ráda, že jsem nic neplatila předem /je to na dobírku/, protože jinak bych byla naštvaná ještě víc. Vím, že jsou silnice špatně sjízdné, navíc je i před Vánoci zásilek logicky více, ale.... expresní službu si teda představuju jinak /případně bych alespoň "uvítala" vysvětlující odpověď na můj mail/... Nikdo neodpovídá a nikdo nezvedá telefony. Podávám stížnost na ČOI!!!!

Masterof | 27.03.2012 11:29
Martin Čáslavský z GLS Czech Martina Čáslavského z GLS znám osboně. Je to frajírek, který naslibuje všechno možné a potom už nekomunikuje. jeho jednání je jednoznačně klamavé a to že nezvedá telefony to je u něj standart!!! Ruce od něj pryč!!!!!!!!

Honza Š. | 05.04.2012 17:54
GLS se zákazníky nekomunikuje Připojuji se ke špatné zkušenosti s GLS, kdy jsem se po celodenním čekání na zásilku šel projít a ejhle- na poštovní schránce byl nalepen vzkaz o nezastižení! Hned vedle schránky je zvonek (funkční!) i s vepsaným číslem mobilu. Jde o běžný činžák, žádné bludiště, takže nevím, proč kurýr nedal vědět. Ani na lístek nenapsal svoje jméno, asi se stydí. A do telefonu se také nepředstavil. Bohužel jsem v rukou GLS, protože jde o opakovanou zásilku z Anglie, tu první ztratila pošta...

Milda | 10.04.2012 12:57
GSL přeprava zásilek Před nedávnem jsem si objednal nějaké věci a jako dopravce jsem zvolil tzv.kurýrní službu GLS. Zásilka byla odeslána tentýž den co jsem si balík objednal , ale už čekám víc jak 10 dní na doručení. Vyhledávání zásilek jsem zkusil , ale pořád mi to píše že balík byl nenalezen. Takže doporučuji dát od této firmy ruce pryč.

Petřík | 12.04.2012 00:28
Negativni zkušenost s gls Osobne mám s GLS jen negativni zkušenosti. Nekomunikuje při problému a neda se nikam dovolat. Normální svinstvo.

nespokojená klientka | 25.04.2012 09:26
Gls doprava, přeprava - špatné zkušenosti Taky mám velmi špatné zkušenosti s GLS czech doprava. Nevolají, dokonce lžou, že u mě byli a nezastihli mě - když jsem v té době byla doma a na telefonu taky ani ťuk... Krom toho se mi s GLS stala odstrašující příhoda. Balíček z Tchiba, sice jen za dvě stovky. Hned mě bylo divný, že není přelepený originální Tchibo páskou. Zatřepu s ním - podezřele lehký. Úplně prázdná krabice s kouskem roztržené faktury. Pak jsem teprve otočila krabici hore dnem - a tam byla jejich úřední cedule - VYKRADENÝ BALÍK. Honem jsem vyběhla za řidičem z GLS , ještě neodjel, hádala jsem se s ním, nakonec mi ty dvě stovky vrátil. Mezitím se mi zamlky malé děcka v baráku... Nemám ráda GLS czech .

Ludmila | 25.04.2012 09:38
Gls zkušenost Právě teď ode mne odjel řídič z GLS. Měla jsem zásilku za 2650Kč a chtěl po mne 3150Kč!!!!!!!!!!!!!!! Kdybych si nevšimla, tak už se nikoho nedovolám!!!!!

Andyka | 28.04.2012 07:49
GLS czech doprava - problém tak problem s nimi mam i ja,a to jsem musela patrat kdo balik ma nastarost,jelikoz byl odeslan z anglie....a firma si ho 5dni drzi v depu,a presne se mi stalo co te pani,nikdo neprijel i kdyz ve sledovani byla zapsana navsteva 2x a byla jsem doma...opravdu firma nezodpovedna,nebo spis si neumi udelat poradek s ridici...nespolehliva

Martina | 13.06.2012 10:10
nechápu tyhle stížnosti ! GLS mi vozí balíky docela casto i mým kamarádkám a jsme nad míru spokojené,volají předem,když byl balík poškozen tak bez problémů proběhla reklamace......toto špinění GLSky nechápu

Hugo M. | 22.06.2012 15:30
negativní zkušenost Přidávám se s velmi špatnou zkušeností, zničení 2 zásilek do zahraničí, kompenzace žádná. S nima už nikdy.

Karel Vo. | 02.07.2012 19:05
gls ztraci baliky Balík přišel z gls rozbitý a nikomu nepřeju jednání, které jsem musel absolvovat. Arogantní, neslušné. Gls určitě už nevyužiju.

Zdenka | 05.07.2012 09:19
GLS nikdy 3.7. napsali, že 4.7. doručí balík. Nikdo nepřijel, celý den jsem byla doma. Dovolat se tam nedá, na t.č., které uvádějí, je jen záznamník. Jen nechápu, jak mohou tuto "službu" dál provozovat, když se o nich ví, že jsou podvodníci a je podáno trestní oznámení?!

Radek | 09.07.2012 17:43
spokojenost Posíláme s nimi zásilky dnes a denně a ještě jsem na rozdíl zkušeností s PPL neměl reklamaci ať už na plnění podmínek,nebo na neslušné jednání.Osobně dostávám v Olomouci také přes GLS spoustu zásilek a nestalo se,že by kurýr nezavolal předem,nebo něco přišlo později než následující den.Myslím,že tyto příspěvky jsou placené konkurencí,která jen kope kolem sebe,místo aby se zamyslela sama nad sebou...............jak ubohé

HUgo M. | 10.07.2012 12:45
RE Radek No já byl taky spokojený, do prvního problému, pak přišel druhý..Takže můj příspěvek je určitě placený, ne konkurencí, ale mnou, a byla to drahá zkušenost o 5 cifrách

elcem | 16.07.2012 14:04
GLS jako celek Po pročtení zdejších příspěvků, sem došel k názoru, že mnoho lidí vůbec nemá představu jak taková expresní doručovací služba funguje.GLS není firma o jednom depu a tudíž velmi záleží s kterou konkrétní částí této firmy spolupracujete ( respektive k Vám doručuje ) Není tedy na místě soudit zde šmahem firmu jako celek, ale její konkrétní zaměstnance a součásti.Nejsem ani zaměstnanec GLS, ani s nimi nijak nespolupracujeme, ti kteří měli problém chápu, ale vězte že konkurence a to všechna, podobné chyby dělá taky, chováním řidičů počínaje a ztrátami nebo vykradenými zásilkami konče.Řešení je jednoduché, firem s tímto zaměřením je spousta a TOP nemusí být vždy jen velké známé balíkovky kde se nikam nedovoláte.

S. Č. | 06.09.2016 11:07
S GLS mám velice negativní zkušenost, nechala jsem si odeslat balík do Belgie, odesílatelem i příjemcem jsem byla já. V den předpokládaného doručení (pátek) se ve sledování zásilky objevilo, že balík nemohl být doručen - nutné doplňující informace. Psala jsem na zákaznickou podporu, kde mi paní odpovídala rychlostí cca 1 odpověď za 45 minut a sdělila mi, že je tam uvedeno české číslo a že belgičtí řidiči nemají povinnost volat na čísla s jinou předvolbou, což opravdu nechápu. Volala jsem na belgickou pobočku, kde ovšem mluví pouze nizozemsky nebo francouzsky, takže jsem psala anglicky e-mail a domluvila se s nimi aby mi zásilku doručili do kanceláře mojí pronajímatelky, uvedla jsem její belgické telefonní číslo a rovněž hodiny, kdy v kanceláři bude. Odepsali sice v nizozemštině, ale s tím, že budou informovat řidiče. V pondělí byl proveden pokus o doručení, nikdo nezavolal a ve sledování zásilky se objevilo, že příjemce nebyl zastižen, protože i přes výslovné uvedení času, kdy bude pronajímatelka v kanceláři, pokusili se balík doručit před uvedeným časem, kdy v kanceláři ještě nikdo nebyl. A opět nikdo nevolal. Jejich styl komunikace je opravdu příšerný. GLS nikdy víc.

Radka | 08.12.2016 13:51
S GLS mám různé zkušenosti. Je to vždy závislé na tom, kdo balík veze. Pokud je řidič psychicky vyrovnaný jedinec, tak se s ním dá na všem domluvit. Než dovezou balík posílají SMS. Vše v pořádku. Ale jindy jedou řidiči psychicky velice nestabilní, kteří neposílají informaci o doručení balíku. V telefonu pak ječí, že jim to nikdo nezvedá v den, kdy člověk vůbec netuší, že jim má balík dovézt. Na takové řidiče obvykle podávám stížnost, ale nepřišlo mi, že by se polepšili. Takže GLS za mě ne, je to hazard.

Justina | 09.12.2016 09:06
Běžně negativní komentáře nepíšu, ale v tomto případě je to už přes čáru. Balík vezou už dva týdny, komunikace žádná a při sledování zásilky jsem zjistila, že se údajně nachází v Bulharsku, přesto, že jde ze západní Evropy do Česka. Tak to vidím nejméně na další dva týdny čekání. Snad alespoň dorazí v pořádku.

Dan | 26.12.2016 17:23
K článku služba Dokumenty zpět je celkem bizar, odesílatel v nich posílá smlouvy o elektrice a plynu a zákazníci většinou si chctějí smlouvu přečíst ale na to kurýr nemá čas čekat někde 20-30 minut něž si to stará 70 letá paní kterou oblbl nějáký prodejce. Dělal jsem u téhle společnosti a ono je to o těch vánocích docela masakr, na některé balíky chodí sms ale to je podle toho jestli má odesílatel tuhle službu zaplacenou takže když řekněme zaplatite za dobírku 130,kč a nepřijde vám sms tak odesílatele vyšla služba třeba na 70 kč a vás prostě natáhl na dopravě + řidič nemá povinost vám volat ani psát sms samozřejmě je to lepší já osobně jsem se snažil volat cca hodinu předem celkem to fungovalo, ale člověk co napíše že měl oznámení ve schránce a že byl doma???? Není možný aby kurýr přišel a sral se s vypisování oznamovacího lístku když je jednoduší zazvonit to si asi pán zrovna odběhl nebo nevím, a x lidí si objedná balík a není schopna si tam zadat správné tel číslo nebo třeba dát i jmenovku na zvonek :D a ještě k balíkům s ciziny většinou se to přebírá od smluvních dopravců to znamená že třeba není někde GLS ale třeba Fedex a na těch balíkách kolíkrát není Tel a třeba ani adresa takže se to asi těžko dá doručit. Práce mě bavila ale prostě hodně lidí vubec neví jak to funguje.

Klára | 08.03.2017 17:39
S GLS mám velmi špatné zkušenosti. Včera mi přišla sms, že mi mají doručit balík. Čekala jsem doma celé odpoledne - nic nepřišlo, kurýr mi nevolal (ani nezvedal telefon). Volala jsem tedy na centrálu, tam mi samozřejmě řekli, že s tím nic neudělají, že mi ho doručí zítra (tedy dnes). Balík jsem samozřejmě nedostala ani dnes (a to jsem opět čekala celé odpoledne) z důvodu neschopnosti komunikace a neochoty kurýra. A toto není má jediná špatná zkušenost. GLS v žádném případě nedoporučuji, jejich jednání se zákazníky je příšerné!!

Bob | 24.03.2017 15:22
Po přečtení výše uvedených komentářů mne zachvátilo zděšení, jak to asi dopadne s mou zásilkou. Nicméně GLS dle mé zkušenosti funguje zcela normálně a možná i lépe než jiní přepravci. Přišly dva maily a dvě SMS s upozorněním na zásilku, kurýr ráno poslal SMS a upřesnil čas dodání, a taky čas dodržel. Nevidím problém. Region Liberecký kraj: CZ005 - CZ0041

DĚS | 31.03.2017 21:54
:D nebrečte tu furt :D a běžte si to koupit do obchodu lenoši... :D nevděčný svině

Zdeněk | 02.05.2017 22:19
GLS naprostá katastrofa. Již poněkolikáté jsem objednával z Velké Británie a čekal jsem na doručení. Z jejich portálu jsem se dozvěděl dle tracking number, že se pokoušeli doručit několikrát. Nikdo mě nekontaktoval, žádný email, telefon, vzkaz ve schránce, zásilka se vrátila zpět do VB. Jak může tato společnost fungovat nechápu. Smůla, že to zrovna z VB přebírá tato nespolehlivá firma.........

Přemysl | 04.05.2017 15:01
1 Mě došlo poškozené kolo. 2 žádná informace kdy dorazí zboží. 3 aspoň dal vědět 3 min. předem.Kdyby to nepotřebovali zaplatit ,je možné že by zboží vyklopil a jel do hajzlu. Děs pro tebe .Předpokládám že jsi jedna svině s GLS. uvědomte si že vás živíme.Jestli do nezvládáte,tak běžte radši na úřad práce a nechte podnikání kdo si zákazníků aspoň váží.

Dominika | 05.12.2017 16:00
Já si teda na GLS stěžovat nemůžu, do práce mi vozí zásilky už skoro půl roku a neměla jsem jediný problém. Vždy bylo vše v pořádku, takže je pravda, že s reklamací zkušenost nemám. Řidič vždy bez problému komunikoval a dohodly jsme se na času doručení.

Petr | 06.12.2017 21:36
GLS nedoručuje zásilky. Posílali jsme zásilky pres eshop a zjistili že GLS s klientům ani neozvali. Zvolili jsme jiného doručovatele a funguje to! Za mne GLS ne.

Jakub Mihaľo | 06.12.2017 21:39
" Vratky každý týden a stížností ani nepočítám. Jen za poslední 2 dny 3 stížnosti. Zdá se mi, že buď najímají řidiče negramoty, kteří nejsou schopní normálně komunikovat, nebo je problém jinde."

mace | 06.12.2017 21:41
Co se týče GLS tak na něj jsem taky slyšel již hodně negativního, osobní zkušenost 2x, poprvé o sobě dal vědět až u zvonku prostě přijede zazvoní a když nikdo není doma tak zas odjede.., po druhé aspoň napsal sms jestli má přijet, místo toho aby zavolal, tak mu člověk musí odpovědět aby přijel..., ten již byl ale ochotný a příjemný Jinak nejlepší přepravce je pro mne DPD, ačkoliv nenávidím když mě někdo ráno mezi 7 - 8h volá, jestli budu tu a tu dobu doma, tak je to pro mne nejlepší, že člověk ví přesně kdy přijede a tady u nás jezdí takovej příjemnej, jediné co bych všem vytknul, že si nedělají starosti s ověřováním identity... kdy většinou zásilka za kolik tisíc předem zaplacená jen tak odevzdá náhodnýmu kolemjdoucímu, který ho pozdraví, a to i přispívá tomu proč v ČR je stále 80% objednávek na dobírku

Renátka | 12.12.2017 20:21
GLS mi , doručovala balík. Ve srovnání s PPL to byl PŘÍŠERNÝ ZÁŽITEK a nevyplatí se ušetřit 10 Kč a získat takovéto služby, ani kdyby šlo o 50 Kč. Nejprve doručovatel nepřišel v termínu který mi sám napsal, musela jsem mu zavolat. Další domluvený termín zase nestihl, a ani telefon mi pak nezvedal. Až po důraznějším vyzvání přes sms se ozval a konečně zásilku donesl. Téměř jsem nemohla uvěřit, že ráčil dorazit a vše už je v pořádku. Ale otevřela jsem balík a ZBOŽÍ BYLO ROZBITÉ ! Na balíku byl i nápis "KŘEHKÉ". Přitom nešlo o sklo, ale umělou hmotu, kvalitně zabalenou, takže MUSEL NA TEN BALÍK POŘÁDNĚ DUPNOUT, ČI S NÍM TŘÍSKNOUT. Takže horší doručení už asi ani neexistuje. Nevím, jestli jsou jejich doručovatelé hůř placeni než v PPL, ALE DÁVAJÍ TO POCÍTIT ZÁKAZNÍKOVI.

Míša | 13.12.2017 18:25
Dnes mi byl doručen firmou GLS balíček. Cena měla být 435,-. Doručovatel si řekl o 535,- bohužel mi to v první moment nedošlo a zaplatila jsem teda o 100,- víc. Ptala jsem se kde se mám podepsat a prý to není potřeba - už to mi přišlo divné. Až doma jsem si všimla, že řádek s cenou je seškrábaný. Hned jsem doručovateli volala, že mě okradl o 100,- a on se ještě začal rozčilovat, že to není možný a nakonec měl takovou drzost a dodal "vždyť je to jen stovka pani"... Na první pohled to byl člověk, co si asi s drogama jen nehraje, hubu křivou, postoj alá "dělej dělej už si to vem, já musim jet"...no katastrofa. Dávejte si pozor, né jen u GLS... Každý druhý doručovatel teď před Vánocema je brigádník - a jak je vidět, dost pochybní týpci. Né jen že úplně v pohodě našmělí Váš podpis, ale ještě se Vám vysmějou.

Honza Yate spol. s r. o. | 22.12.2017 09:06
Dobrý den, všichni kdo chtějí využívat společnost GLS k doručení zásilek velmi varuji. Neochota řešit problém který vznikl na straně společnosti GLS. Budu-li někdy objednávat zboží a firma bude nabízet kurýrní službu GLS velkým obloukem se vyhnu a objednám raději jinde. Jsou to darebáci nic jiného!!!!!!

Sledování zásilek | 27.12.2017 10:41
Dobrý den, zase mi nefunguje u GLS sledování zásilek. Nevíte co s tím je?

David | 22.02.2018 11:30
Hrůza, "Pako" kurýr se ani neobtěžoval a zásilku označil jako odmítnutou příjemcem a ta byla následně vrácena odesílateli.

Marek | 02.03.2018 19:12
Musím se tomu smát. GLS ještě funguje? Už před lety byl plný internet nadávek

Eliška | 02.03.2018 19:12
Mám také příšernou zkušenost s firmou GLS. Objednala jsem si stolek od holandské firmy s nábytkem přes český portál, zboží jsem zaplatila, čekala na doručení, nepřišlo, firma GLS ho ztratila, holandská firma poslala nové zboží, firma GLS ho opět ztratila… Nedoručený nábytek prý pak leží v nějakém skladu v Rakousku a časem se vyhodí. Plýtvání časem, penězi, materiálem, lidskou prací

painther | 02.03.2018 19:14
Potvrzuji GSL už nikdy více. Jeden řidič z depa ŠUMPERK - totální magor - neschopný, arogantní, drzí a jestě se nakonec se mnou chtěl prát. Nikdy jsem nic podobného nezažil a to ke mě do firmy jezdí každý den kuryři z jiných firem. A nakonec mi ještě vyhrožoval, že ke mě nikdy GLS nepřijede, že to zařídí. :-) Kdo o to stojí??? a ještě dodatek - měl jsem platit 3.666,- Kč. Nachystal jsem si 4.066,- s tím, že mi vrátí 400,-Kč zpět. Ten řidič se tak vytočil, řval, cosi to dovoluji a chtěl odjet pryč. Několikrát jsem mu musel o vratku říci. Ještě mi jezdil po trávníku před domem. Asi ty 400,- bral jako dýško nebo plat, že mi kypřil trávník. Když jsem mu slušně řekl, že mi jezdí po trávníku, řval, že ho pod sněhem nevidí. Za mě - psychopat týdne :-)

Jana | 15.03.2018 15:45
Také přicházím se svou" troškou do mlýna. " Objednala jsem si v Antikvariátu Ostrov knihu, řádně zaplatila, včetně poštovného, a po zkušenostech s Českou poštou požádala odesílatele, aby uvedl k adrese i můj telefon. Odpověděli mi, že oni používají GLS a že mě GLS bude telefonicky kontaktovat. Balíček odešel 2.3. 2018. Až 8.3. dopoledne mi volal kurýr, zda jsem doma, že má pro mě balíček. Když jsem mu řekla, že jsem v práci (v Praze 1 - bydlím v Praze 6), vysvětlil mi, že on Prahu 6 nejezdí, že ji jezdí kolega a navrhl mi, jestli chci balíček doručit do práce, předá ho kolegovi a následující den ho budu mít. Souhlasila jsem, nadiktovala novou adresu, ujistila se v kolik přijede (prý do 10:00) a ještě připojila poznámku, že nemá zvonit na sekretářku, ale přímo mě zavolat na mobil, že si pro balíček seběhnu ke vchodu. V pátek 9.3. jsem se od mobilu nehnula, resp. on se nehnul ode mě (šel se mnou i na toaletu), ale celý den nic. Ani v pondělí 12.3. ani v úterý 13.3. Začala jsem pátrat nejprve u firmy GLS, ale na centrále mi sdělili, že bez čísla balíčku mi nemůžou pomoci. Zkusila jsem kontaktovat telefonem onoho kurýra, se kterým jsem se domlouvala (naštěstí jsem si jeho číslo v mobilu nechala), a ten mi jako jediné vysvětlení, proč mi balíček nedošel, sdělil, že si na mě pamatuje, že všechno domluvené zapsal a nalepil na balíček, ale že v mrazech lepidlo špatně drží a že se možná lísteček odlepil....a že bez čísla mi nemůže pomoci. Vyžádala jsem si tedy od odesílatele číslo balíčku, a v databázi sledování jsem zjistila, že je zapsáno, že se GLS snažila o doručení 5.3. (což nebyl pravda, žádný telefonát jsem neměla), 8.3. a 12.3. (což opět nebyla pravda - žádný telefonát). O snaze doručit balíček dle domluvy 9.3. do práce ani zmínka. 12.3. byl balíček vrácen a 13.3. doručen odesílateli. Aby toho nebylo málo, požádala jsem 14.3. odesílatele (Antikvariát Ostrov) o opětovné poslání s vysvětlením, proč se mi balíček nedostal do ruky. Balíček prý pošlou, ale za nové poštovné. Že by sami hned pátrali, když se jim balíček vrátil 13.3., co se děje, to ne. Rozhodla jsem se tedy od smlouvy odstoupit a požádala o vrácení peněz, protože mi nikdo z GLS nebyl schopen říci, co ještě bych měla udělat, aby balíček skutečně došel. Od smlouvy jsem odstoupila písemně(na což mám zákonné právo) i s udáním důvodů a......následoval velmi nepříjemný telefonát z antikvariátu, jehož obsahem bylo vychvalování služeb GLS, napadání mé osoby a urážky, zpochybňování mého vyvětlování a to vše zvýšeným hlasem. Takže suma sumárum - nemám zboží, nevím, zda vůbec dostanu zpět peníze, od prodejce jsem dostala vynadáno. Jediné pozitivní - mám zkušenost, komu se příště vyhnout- firmě GLS a Atikvariátu Ostrov.

Martin Legemza | 20.03.2018 22:18
Dobrý den, druhá objednávka u Alzashopu a prepravce GLS katastrofa! Ta poslední byla hřebík do rakve. Objednané sboží mě mělo být doručeno 19.3.2018 od 9-18 ( krásná doba být celý den doma)! Budíž, byl jsem se synem doma. Když jsem malého ve 13:45 uspával zvonek, nechtěl jsem s ním hodit do postele, když usínal. Tak jsem ho pomalu dal do postylky, šel rychle k oknu a kurýr fuč. Přesně tohle trvalo 3 minuty, od zazvonění a mé cesty k oknu, ani ne ke zvonku, to je dál. Na obbjednavce bylo, prosim VOLAT v Alze me to i potvrdili, ale nic se nestalo!!! V GLS me odmitli dát telefon na ridice a znovu zitra od 9-18!!!! Ať táhnou k čertu!!!!Zlate DPD kdy vám napíší alespon sms že přijedou od kdy, do kdy

Poškozený | 19.06.2018 09:36
Ono je to u všech stejné.Nakonec to skončí tak, že si eschopy budou zřizovat svoji dopravu a přeplácet řidiče, pokud je seženou, protože jinak se lidi rychle vrátí do kamenných obchodů a mnoho eschopů skončí

Robert | 21.06.2018 13:29
Dobrý den. Velmi špatná zkušenost s firmou GLS. Využil jsem asi před třemi roky jejich služeb a posílal v záruční době celkem drahý a velký počítač s drobnou chybou zpět prodejci do Prahy, vzdálené ode mně asi 100km. Musel jim patrně při nakládání do auta spadnout z velké výšky na zem a došlo k roztržení papírové krabice. Z Mironetu mi volali, že počítač je uvnitř rozbitý a má promáčklý celý roh skříně. Předpokládaná cena opravy je 12.000,-Kč a přicházím tímto poškozením i o zbytek záruky. Dozvěděl jsem se, že firma GLS doplácí při běžné zásilce jen do 6.000,-Kč hodnoty poškození, ale v mém případě mi neproplatí nic, jelikož papírový obal byl poškozený. Dodávka GLS mě tedy stála draho. Později jsem se dozvěděl od kolegyně, že ona dala zásilkovou společnost k soudu za stejný problém a soud vyhrála.

František Skoumal | 15.08.2018 23:15
Dobry den.Velmi špatne zkušenosti s GLS.špatna komunikace na doručeni jednoho baliku jsem si musel vzit dva dni dovolene.Protivny a arogantni kuryr ktery nedodržuje termin dodani ikdyž ma rozmezi tři hodiny.GLS už nikdy........PPLje o moc lepši

František Skoumal | 15.08.2018 23:40
Dobry den.Velmi špatne zkušenosti s GLS.špatna komunikace na doručeni jednoho baliku jsem si musel vzit dva dni dovolene.Protivny a arogantni kuryr ktery nedodržuje termin dodani ikdyž ma rozmezi tři hodiny.GLS už nikdy........PPLje o moc lepši

Michal Franek | 27.08.2018 16:25
Chci zalovat gls jak na to? Ma nekdo skusenost? Pokid se chce nekdo pridat. Piste Mf@displej.cz Dik


Přidat komentář


Dále by Vás mohlo zajímat